? ??????????????Peace Love Rock N Roll? ????? ?????? ???Rating: 4.0 (55 Ratings)??6 Grabs Today. 7230 Tota
l Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Born To Rock (New)? ????? ?????? ???Rating: 4.9 (12 Ratings)??4 Grabs Today. 976 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ????2?? ???????Rock On? ????? ?????? ?? CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Thursday, June 30, 2011

rasa cam dah kul 2 pagi

Assalamualaikum...hmm...tgh blaja sambil mkn megi..is it ironic?..hehe...saya lapar okay??...besides it doesnt look like maggy..sbb dia bihun...bukan mi kerinting..so sbenanye aku bukan tgh mkn megi la tp tgh makan mihun...shissh..WATEVER...sedap la mi ni bile kita bubuh seaweed dalam dia..



hmm..aku seminggu tak tido kot aritu..not literally la..so aku saket kpala gileee..pas dapat tido lena mlm semlm...fuh...but then mlm ni stay up balik...aku pelik ar knapa org kate jadi student ni la time kita paling carefree...HELLOOO....aku rsa mcm nk gelong kot...with this type of workload..siang malam smpai siang balik..ARGH!...mmg la bilangan tanggungjawab yg harus dipikul tu tak sama byk mcm org dah keje (or is it exactly org dah kawen?)...tp aku nk tanye la..org dah keje pas dia balik keje dia buat apa?..sambung wat keje?..please la...paling dahsyat pon dia buat keje umah je kot...student, pas abis kelas dia kne perah otak dia smpai kering..student pon kne kemas rumah gak an..penat otak dgn penat badan tk sama oh...nak lepak tunggu tahap bebanan asgmt tu kurang baruuu la boleh...alhamdulillah sangat laaaa disebabkan duduk dengan kawan2 baru la nikmat idop lebih manis..kalo student yg dok umah family?...bagus la nikmat wo duduk dgn family ni hehe....


like this down below family of mine...aww happiness..hee..ALHAMDULILLAH sungguh2






0 comments: